Baby, børn og gravide

Baby

Din lille baby kan have stor glæde af et behandlingsforløb hos os. Kolik er en ofte stillet diagnose, der groft sagt ikke beskriver andet end at din baby er ked af det.

En fødsel er en barsk rejse ud i verden for dit lille barn – og på denne rejse kan der opstå låsninger, som bevirker at din lille baby har vanskeligt ved at falde til ro.

Rigtig mange babyer har en favoritside, hvilket kan ses ved, at de f.eks. altid kigger til den samme side, når de ligger på puslebordet. Dette kan stamme fra låsninger i nakken – og det kan vi hjælpe din lille baby med.

Kiropraktor Pia Gaarslev har en stor interesse inden for behandling af babyer – og hun er klar til at hjælpe din lille baby.

Børn

Der er rigtig mange børn, der er plaget af hovedpine, lændesmerter og større eller mindre overbelastningsskader. Det kan være vanskeligt at koncentrere sig i skolen, hvis fokus er på en nakke der gør ondt, eller et hoved der dunker.

Det er vigtigt, at barnet oplever en krop, der yder sit bedste. Man skal derfor ikke lade et barn med smerter i bevægeapparatet gå for længe og tænke, det går nok over af sig selv. Vi står klar til at hjælpe dit barn til en gladere hverdag i en velfungerende krop.

Gravide

Bækkenløsning er en ofte stillet diagnose hos gravide. Det er imidlertid vores erfaring hos Kiropraktorhuset at mange gravide er plaget af smerter forårsaget af, at de spænder op pga. overbelastning. Et forløb hos os kan medføre at den resterende del af din graviditet bliver en glæde i stedet for en uoverskuelig periode med smerter.

baby spaedborn gravid kiropraktor 01

baby spaedborn gravid kiropraktor 02